تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


خیلی دلم گرفته

از یه سری رفتارا... از یه سری برخوردا

واقعا توی این چندروز تمام سعی خودمو کردم که هیچ چیزی روی خوشحالیم تاثیر نذاره اما...

بماند که بعضی از دوستام از جمله مرضیه و یه سریای دیگشون حتتتتی یه تبریک خشک و خالی هم بهم نگفتن... خشک و سرد رد شدن. انگار نه انگار که دوستیم.... انگار نه انگار که...

اون اصلا هیچی ....

ولی اینکه که ببینی کسی خیلی واضح باهات بدرفتاری میکنه ؛ بی محلی میکنه ، نادیده میگیره تورو....

واقعا چقدر بده آدم حتی با رفتارش دل کسیو بشکنه

از خوابگاه دلم گرفته. از رفتار بعضیا ناراحتم... 

دلم میخواد برم اصفهان... برم خونه

ولی همش با خودم میگم قوی باش و سعی کن به جایی برسی که رفتار دیگران هیییییچ تاثیری روت نداشته باشه چون مطمئن باااش اونا عمدا این کارو میکنن.

کسی که از خوشحالی آدم ناراحت بشه واقعا دوست نیست و از دشمن هم بدتره...

هوووم خیلی دلم گرفته😔😔😔

 

۱۷ دی ۹۸ ، ۱۷:۲۵ ۹ ۲۰۶

نظرات (۹)

  • باران
    سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۹:۵۰

    سلام عزیزدلم

    با خوندنت دل منم گرفت. ولی همونطور که خودت گفتی کسی که از خوشحالیت ناراحت بشه دوست نیست.

    سارینا جونم آدم ها اینجور موقع ها خودشون رو نشون میدن

    ناراحت نباش گلم. قوی باش و از موفقیت هات لذت ببر. تا کور شود هر آنکه نتواند دید 

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۴:۴۵
      سلام باران عزیزم
      همون روز که کامنت دادی ؛ کامنتتو خوندم و کلی خوشحال شدم که دوستای به این خوبی دارم
      اره دقیقا... آدما اینجور مواقع خیلی خوب حس واقعی و قلبیشونو بروز میدن
      عزیزمى😘😘
  • خانوم خونه
    چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ , ۱۱:۳۹

    سلام عزیزم...خوبی قربونت بشم ؟

    الهی من قربون دلت بشم ناراحت نباش غصه نخور متاسفانه خیلیا اینطوری ان منم تجربه کردم عزیزدل...

    جای اینکه از پیشرفت دوستا و نزدیکا خوشحال بشن انقدر ب وضوح بدرفتاری و بی ادبی میکنن که حد نداره...و این خیلی باغث تاسفه...عیبی نداره گل نازم خودتو ناراحت نکن خدا بزرگه...

    سعی کن قوی باشی عزیزم...

     

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۴:۵۴
      سلااام عزیرم. ممنون تو خوووبی خانومی؟
      کامنتتو همون روز خوندم و کلی خوشحال شدم که دوستایی مثل شما دارم💗
      اره دقیقا... خدا بزرگه و بهترین کار اینه که آدمارو به خدا بسپاریم
      😍😍😍
  • رویآ
    چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ , ۱۴:۴۵

    سلام سارینا جون:)

    عزیز دلم خییییییلی خییییییلی بهت تبریک میگم،خیلی خوشحالم که ثمرات تلاشتو داری یکی یکی می بینی.😘😍

    تو دختر بااراده و سخت کوشی هستی و چقدر آدمایی مثل تو رو دوست دارم چون انگیزه و انرژی مثبت میگیرم ازشون.😚

    همیشه درس خوندن های تو و آوا بهم انگیزه میدن:)

    خانوم گل، از رفتار اطرافیان حق داری ناراحت شی ولی بگذر ازشون و اجازه نده رو روحیه ت تاثیر بذارن،ببین چقدر حسودن که حتی یه تبریکم زورشون میاد بگن.

    اینجور موقع هاست که آدم دوست واقعی رو از فیک تشخیص میده.

    امیدوارم همیشه موفق باشی.🙏💗

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۴:۵۸
      سلام رویای عزیزم😍
      قربانت مرررسی 😘😘😘
      لطف دارییی گلم. ممنون از تعریفات🙈
      الهییی. چقدر خوب که از ما انگیزه میگیری. خیلی خوشحالم که اینطوره
      اره دقیقا تصمیم گرفتم بیخیال باشم و برای خودم خوش باشم. 
      ولی به قول تو اینجور مواقع آدم واقعا دوستاشو میشناسه...مثلا مرضیه استوری منو دید ... ما دوست دوران دانشگاه بودیم.روزای بد و خوب داشتیم باهم. من کلی توی درساش کمکش کردم اون موقعا. ولی حتی یه ریپلای نکرد تبریک بگه.... میدونی اینا چیز مهم نیستا ولی ناخوداگاه توی ذهن آدم میمونه. و قطعا زمین اونقدر گرده که همون آدما باز با خواسته ها و توقعاتشون میان سراغ آدم. و منی که نمیتونم دل کسیو بشکنم ؛ اون روز فقط خودم عذاب میکشم و این خیلی بده... 
      فدات عزیزم.همچنین. بازم ممنون که همیشه هستی💞
  • خانوم خونه
    شنبه ۲۱ دی ۹۸ , ۱۱:۰۸

    بهتری سارینا جانم ؟

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۴:۵۹
      سلام عزیزم
      اره خداروشکر بهترم و کاملا رفرش شدم
      مرسی که هستی دوست با معرفتم😍😍😍
  • Miss snow
    يكشنبه ۲۲ دی ۹۸ , ۱۴:۰۶

    عزیزدلم ناراحت نباش

    دوستی ها رو میشه اینطور موقع ها محک زد

    ادمهای کمی هستن که واقعا از موفقیت بقیه خوشحال میشن

    تو کامتو تلخ نکن

    نتیجه زحمت ها تو گرفتی

    لذت ببر از موفقیتت

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۵:۰۰
      اره دقیقا😞 ولی خیلی دلم سوخت ... اما اشکال نداره مهم نیست. دیگه تصمیم گرفتم بی تفاوت باشم😊
      فدات 😍 
  • آوا Sh
    چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸ , ۰۸:۵۱

    خودتو ناراحت نکن ساریناجانم..

    همیشه دور و اطراف آدم آدمای حسود و تنگ نظر هستن که طاقت موفقیت هیچ کسو ندارن...

    به نظرم بی توجهی و اهمیت ندادن بهشون بهترین کاره...

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۵:۰۱
      سلام آوایی جونم
      آره راست میگی😞 اما از بعضی دوستاش ادم توقع نداره بخاطر همینم ناراحت میشه. اگر نه کسی که باهاش ارتباط دوستی و قلبی ندارم که رفتارش برام اهمیتی نداره
      دقیقا بهترین کااار همینه👏👌
  • بلاگر کبیر ^_^
    پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۱۷:۳۵

    عزیزم:((  جیگرتو بخورم با دلت :(

    قوی باش... 

    رمز بهم بده ببینم.

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۵:۰۲
      سلام به به ببین کییی اینجاست😍😍😍
      اره سعی میکنم قوی باشم🙈
      چشم😘😘
  • سارا میم
    يكشنبه ۲۹ دی ۹۸ , ۰۱:۴۹

    اونقدر موفق شو و به راهت ادامه بده تا بترکن از حسودی😈😡😡

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۵:۰۳
      اره واقعا راهش همینه😄
      😍😍😍
  • خانوم خونه
    سه شنبه ۱ بهمن ۹۸ , ۱۱:۳۰

    چرا نمیای گلم ؟

    • author avatar
      معشوقه
      ۱ بهمن ۹۸، ۱۵:۰۴
      اومدم عزیز
      واقعا خیلی درگیر بودم. اول که امتحانای پایان ترمم بود که حجم درسا زیاد بود و سخت بودن واقعا وقت نشد بیام وبلاگم. همش شبا تا دیروقت بیدار بودم. روزا هم مشغول بودم
      این یک هفته هم کارای عقب افتاده رو انجام میدادم
      الان دیگه اومدم و هستم😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید